Reserveren

Veelgestelde vragen

Hieronder hebben wij de meest gestelde vragen voor u opgesomd en beantwoord.

    1. HOE LAAT VINDT MIJN GEBOEKTE BEHANDELING PLAATS?

    2. KUNNEN BEHANDELINGEN GELIJKTIJDIG PLAATSVINDEN?

    3. IK GEEF MIJN VOORKEUR VOOR BEHANDELTIJD DOOR, IS DE BEHANDELING DAN OOK OP DAT TIJDSTIP INGEPLAND

    4. HOE LAAT VINDT DE RONDLEIDING PLAATS?

    5. HOE LAAT VINDT DE LUNCH PLAATS?

    6. HOE LAAT VINDT HET DINER PLAATS?

    7. MAG IK EIGEN CONSUMPTIES MEENEMEN?

    8. ZIJN ER SPECIALE DAMESDAGEN BIJ THERMEN BUSSLOO?

    9. ALS IK EEN CADEAUBON VIA DE WEBSITE BESTEL, HOE LANG DUURT HET DAN VOORDAT IK DEZE THUIS ONTVANG?

    10. KAN IK MIJN VERLOPEN CADEAUBON ALSNOG INWISSELEN?

    11. MAG IK MIJN EIGEN BADJAS, HANDDOEK(EN) EN SLIPPERS MEENEMEN

    12. GELDT ER EEN SPECIALE KORTING ALS IK OP MIJN VERJAARDAG THERMEN BUSSLOO BEZOEK?

    13. WANNEER DIEN IK MIJN KORTINGSBON IN TE LEVEREN?

    14. ZIJN MIJN KORTINGSBONNEN VOOR EEN SAUNA-ENTREE OOK GELDIG VOOR EEN ARRANGEMENT?

    15. KAN IK BIJ LUNCHEN EN DINEREN ALS IK EEN BEPAALD DIEET (BIJV. VEGETARISCH OF GLUTENVRIJ) VOLG?

    16. IS ER EEN RUIMTE WAAR IK TIJDENS MIJN BEZOEK KAN KOLVEN?

    17. KAN IK BIJ AANKOMST OOK NOG BEHANDELINGEN RESERVEREN?

    18. IS THERMEN BUSSLOO OOK VOOR ROLSTOELEN TOEGANKELIJK?

    19. MOET IK VOOR OF NA MIJN BEZOEK BETALEN?

    20. KAN IK OOK MET CREDIT CARD BETALEN?

    21. ZIJN HUISDIEREN TOEGESTAAN IN HET HOTEL EN IN DE THERMEN?

    22. WAT MOET IK WETEN OVER SAUNA BEZOEK EN MIJN GEZONDHEID?

    23. KAN IK NAAR DE SAUNA ALS IK ZWANGER BEN?

    24. ZIT ER CHLOOR IN HET WATER?

1. Hoe laat vindt mijn geboekte behandeling plaats?

Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen een half uur na uw aankomsttijd en 22.00 uur. Behandelingen vinden niet plaats voor 10.00 uur.
De behandeltijden worden bij aankomst aan u doorgegeven.

2. Kunnen behandelingen gelijktijdig plaatsvinden?

Komt u met meerdere personen dan doen wij onze uiterste best de behandelingen gelijktijdig in te plannen. Wij kunnen dit echter niet met zekerheid garanderen. De behandeltijden worden bij aankomst aan u doorgegeven.

3. Als ik mijn voorkeur voor de behandeltijd doorgeef, wordt de behandeling dan ook op dat tijdstip ingepland?

Wij doen ons uiterste best om aan uw wensen te voldoen. Echter kunnen wij de tijden niet met zekerheid garanderen. Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen een half uur na uw aankomsttijd en uw vertrektijd. Behandelingen vinden niet plaats voor 10.00 uur. De behandeltijden worden bij aankomst aan u doorgegeven.

4. Hoe laat vindt de rondleiding plaats?

Vanaf het saunaplein worden er de hele dag non-stop rondleidingen verzorgd door onze saunapleinmedewerksters.

5. Hoe laat vindt de lunch plaats?

U kunt tussen 12.00 en 13.45 uur plaatsnemen in ons restaurant N-Joy voor een heerlijk uitgebreid lunchbuffet. U kunt ook lunchen in onze lounge. U kunt dan gebruik maken van onze loungekaart (van 11.00 – 17.00 uur).

6. Hoe laat vindt het diner plaats?

U kunt van 17.00 tot 20.30 uur plaatsnemen in één van onze horecagelegenheden. In restaurant N-Joy kunt u gebruik maken van ons 3 gangen dinerbuffet. In de lounge kunt u genieten van heerlijke plategerechten en in de brasserie van Kelodrome serveren we heerlijke Italiaanse gerechten.

7. Mag ik eigen consumpties meenemen?

Het is niet toegestaan om zelfmeegebrachte consumpties te nuttigen tijdens uw bezoek aan Thermen Bussloo.

8. Zijn er speciale damesdagen bij Thermen Bussloo?

Er worden geen damesdagen georganiseerd bij Thermen Bussloo. Wel is het iedere tweede en laatste dinsdag badkledingdag. Het dragen van badkleding is dan de gehele dag (van 10.00 – 23.30 uur) voor alle gasten verplicht.

9. Als ik een cadeaubon via de website bestel, hoe lang duurt het dan voordat ik deze thuis ontvang?

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, sturen wij de bon naar u toe. Dit kan twee tot vier dagen duren. U kunt de bon bestellen via Ideal of aanschaffen bij onze receptie.

10. Kan ik mijn verlopen cadeaubon alsnog inwisselen?

Cadeaubonnen zijn geldig tot 1 jaar na uitgifte. Mocht het er desondanks toch niet van gekomen zijn om uw cadeaubon in te wisselen, dan bieden wij u de mogelijkheid om uw cadeaubon alsnog in te wisselen. U kunt uw verlopen cadeaubon tot 6 maanden, na de geldigheid die op de bon vermeld staat, inleveren bij de receptie van Thermen Bussloo. Hiervoor worden eenmalig administratiekosten in rekening gebracht á € 7,95

11. Mag ik mijn eigen badjas, handdoek(en) en slippers meenemen?

Tijdens uw bezoek kunt u gebruik maken van uw eigen badjas, handdoek(en) en slippers. U kunt dit ook bij ons huren.

12. Geldt er een speciale korting als ik op mijn verjaardag Thermen Bussloo bezoek?

Ja, op vertoon van een geldig identiteitsbewijs ontvangt u gratis sauna-entree. Deze actie is niet geldig i.c.m. wellness- of hotelarrangementen.

13. Wanneer dien ik mijn kortingsbon in te leveren?

Wanneer u in het bezit bent van een kortingsbon, dan dient u deze bij het inchecken aan ons te overhandigen. Eventuele cadeaubonnen kunt u tijdens de betaling (na uw bezoek) bij de receptie inleveren.

14. Zijn mijn kortingsbonnen voor een sauna-entree ook geldig voor een arrangement?

Kortingsbonnen voor een sauna-entree zijn alleen geldig voor een sauna-entree. Deze kortingsbonnen kunnen dus niet worden ingeleverd wanneer u een arrangement bij ons boekt.

15. Kan ik bij Thermen Bussloo lunchen en dineren als ik een bepaald dieet (bijv. vegetarisch of glutenvrij) volg?

Dat kan. U kunt uw dieet bij uw reservering aan ons doorgeven.

16. Is er een ruimte waar ik tijdens mijn bezoek kan kolven?

Thermen Bussloo heeft een ruimte beschikbaar waar u tijdens uw bezoek kunt kolven. De voeding kan in de koeling worden bewaard.

17. Kan ik bij aankomst ook nog behandelingen reserveren?

Wanneer u zeker wilt zijn van uw behandeling, dan raden wij aan om de behandeling vooraf te reserveren. Weet u nog niet zeker of u een behandeling wilt ondergaan, of u weet nog niet welke, dan kunt u ook bij aankomst (indien beschikbaar) een behandeling reserveren.

18. Is Thermen Bussloo ook voor rolstoelen toegankelijk?

Thermen Bussloo is rolstoeltoegankelijk (m.u.v. de wirlpools en trappen in de baden).

19. Moet ik voor of na mijn bezoek betalen?

Na uw bezoek aan Thermen Bussloo checkt u uit bij onze receptie. U kunt dan ook uw rekening betalen.

20. Kan ik ook met credit card betalen?

Ja, u kunt bij Thermen Bussloo betalen met uw credit card.

21. Zijn huisdieren toegestaan in het hotel en in de thermen?

Nee, huisdieren zijn niet toegestaan in het hotel of in de thermen.

22. Wat moet ik weten over sauna bezoek en mijn gezondheid?

Een sauna bezoek is nooit verkeerd en kent veel voordelen voor de gezondheid. In sommige gevallen is het niet verstandig een bezoek aan de sauna te brengen, bijvoorbeeld wanneer u koorts of besmettelijke huidaandoeningen heeft. In deze gevallen is het belangrijk dat u bij twijfel uw arts of specialist raadpleegt. Lees hier meer over contra indicaties. 

23. Kan ik naar de sauna als ik zwanger ben?

Ook tijdens uw zwangerschap kunt u naar de sauna blijven gaan, er zijn dan echter wel een paar zaken waar u rekening mee dient te houden. Lees hier alles over sauna en zwangerschap. 

24. Zit er chloor in het water?

Bij Thermen Bussloo gebruiken we echt het zuiverste water. We maken namelijk gebruik van hoog vitaal water middels een eigen bron. Daarnaast wordt bij Thermen Bussloo niet gewerkt met chloor en zuren, maar met zoutelektrolyse